Siła autentyczności – Ewa Chodakowska w nowej kampanii Reebok
Ewa Chodakowska w nowej kampanii Reebok
Fot. materiały prasowe

Siła autentyczności – Ewa Chodakowska w nowej kampanii Reebok

W najnowszej kampanii marki Reebok, dostępnej w Grupie CCC, Ewa Chodakowska wciela się w symbol siły, naturalności i kobiecej niezależności. Ujęcia utrzymane w minimalistycznej estetyce stawiają buty na pierwszym planie, podkreślając zarówno ich modowy charakter, jak i ducha świadomego stylu życia. To subtelne, ale zarazem wyraziste zaproszenie do wyrażania siebie oraz celebracji codziennych sukcesów – tych, które zmieniają wszystko i tych, które po prostu cieszą.

Spis treści

Kampania wyłamuje się z utartych schematów, prezentując Ewę Chodakowską w harmonijnej i nieoczywistej odsłonie. Zdjęcia skupiają się na wysportowanej sylwetce trenerki, która jest dowodem na konsekwencję, determinację i miłość do własnego ciała. Ikoniczne modele Reebok towarzyszą tej narracji, dopełniając opowieść o sile i wolności. „To była dla mnie bardzo osobista sesja” – przyznaje Ewa. „Chciałam pokazać, że ciało to nasza historia – każdy jego detal to efekt ciężkiej pracy i miłości do siebie. Nie ma tu miejsca na wstyd, tylko na dumę. Reebok to dla mnie synonim ruchu i wolności”.

250108_CCC_Reebok_0880
Siła autentyczności – Ewa Chodakowska w nowej kampanii Reebok
Źródło: materiały prasowe

Nowa kolekcja marki Reebok to połączenie nowoczesnego designu z nutą retro stylu, który idealnie wpisuje się w aktualne trendy. Prezentowane w ramach kampanii modele podkreślają jej estetykę i energię w swój wyjątkowy sposób. Na szczególną uwagę zasługują neonowo różowe GLIDE LOW czy intensywnie czerwone FIORI. Alternatywą dla wyrazistych rozwiązań są ponadczasowe propozycje, takie jak beżowe MEMT czy klasyczne białe CLUB C 85. Z kolei SMASH EDGE KILTY z szerokimi językami nawiązują do piłkarskiego stylu, wprowadzając do kolekcji element sportowej nonszalancji. 

250108_CCC_Reebok_0513
Siła autentyczności – Ewa Chodakowska w nowej kampanii Reebok
Źródło: materiały prasowe

Mocne akcenty kolorystyczne i wyważony balans między odwagą a delikatnością — to właśnie wyróżnia nowości kultowej marki. Każdy z projektów znajduje zastosowanie nie tylko na treningu, ale także w codziennych stylizacjach, w niezrównanym stylu łącząc komfort, autentyczność i swobodę w wyrażaniu siebie.

W tym sezonie Grupa CCC wraz z marką Reebok inspirują do wyjścia poza schematy, łącząc sportową estetykę z artystyczną śmiałością. Kampania z udziałem Ewy Chodakowskiej nie ogranicza się tylko do świata online – można ją również zobaczyć w przestrzeni wielu polskich miast.

Nowa kolekcja marki Reebok jest dostępna w MODIVO, eobuwie, CCC, worldbox i Warsaw Sneaker Store.

Czytaj więcej