HalfPrice to miejsce, gdzie każdy może poczuć dreszcz emocji związany z odkrywaniem wyjątkowych perełek. Oferta sklepów działających w koncepcie off-price jest tak zróżnicowana, jak klienci marki – bez względu na Twój styl, preferencje czy budżet, zawsze znajdziesz coś, co spełni Twoje oczekiwania. Nowa kampania doskonale odzwierciedla unikalny charakter sklepów – bo w HalfPrice znajdziesz wszystko dla wszystkich!
Spis treści
W sklepach znajdziesz tysiące markowych produktów od tysięcy światowych marek! Zarówno perełki modowe, jak i sprzęt sportowy, dodatki do domu czy akcesoria dla zwierząt, lista jest długa! A wszystko to w wyjątkowych cenach. Sekret tych cen kryje się w pracy kupców, którzy na co dzień współpracują z markami i projektantami z całego świata. To oni nieustannie wyszukują i negocjują najlepsze jakościowo produkty w wyjątkowych cenach. Dzięki temu asortyment sklepu jest zawsze różnorodny i atrakcyjny dla klientów.
Wszystkie produkty w sklepach HalfPrice pochodzą bezpośrednio od marek, partnerów biznesowych lub dystrybutorów z całego świata, co gwarantuje ich oryginalność. Dzięki temu w sklepach możesz kupić markowe produkty w bardzo atrakcyjnej cenie. W ofercie znajdziesz szeroki zakres unikatowych brandów, chociażby z Japonii, USA czy Hiszpanii, które często nie są dostępne na polskim rynku.
Kampania na sezon jesień-zima ‘24 podkreśla różnorodność – zarówno produktów dostępnych w sklepach, jak i samych klientów. Nieważne czy jesteś minimalistą/tką lub maksymalistą/tką, a może chcesz stworzyć własną strefę Zen. Jedno miejsce, tysiące rozwiązań.
Materiały kampanijne konsekwentnie podkreślają charakterystyczny dla HalfPrice kolor czerwony, który stał się znakiem rozpoznawczym marki w przestrzeni medialnej i na rynku retail. Dynamiczne materiały video, jak i zdjęcia, przenoszą klientów w świat pełen pozytywnych emocji i inspiracji zakupowych. Cała kampania zrealizowana jest w duchu marki – odważnie i ze sporą dawką humoru.
Działania marketingowe HalfPrice, podobnie jak oferta w sklepach, są nieszablonowe i oryginalne. Marka po raz kolejny udowadnia, że zakupy mogą być czymś więcej niż tylko transakcją – mogą być ekscytującym doświadczeniem, które dostarcza satysfakcji i radości z odkrywania nowych, unikatowych produktów.
Zaobserwuj social media HalfPrice i wypatruj reklam marki w TV!