DOUGLAS CHRISTMAS POP-UP – podaruj piękno, Douglas jako destynacja giftingowa
Fot. materiały prasowe

DOUGLAS CHRISTMAS POP-UP – podaruj piękno, Douglas jako destynacja giftingowa

Douglas Christmas Pop-up ponownie zamienił Elektrownię Powiśle w przedświąteczną przestrzeń pełną beauty inspiracji. Przez kilka dni goście mogli nie tylko wybierać prezenty, ale także korzystać z atrakcji, konsultacji i specjalnych ofert przygotowanych z myślą o świątecznym giftingu.

W dniach 10–14 grudnia br., w godzinach 12:00–20:00, w warszawskiej Elektrowni Powiśle po raz kolejny odbył się event Douglas Christmas Pop-up marki Douglas. Oprócz możliwości zakupu prezentów goście mogli skorzystać z konsultacji z ekspertami, wykonać analizę kondycji włosów, zbierać pieczątki i wymieniać je w GIGA kalendarzu adwentowym na BLIND BOX.

Podczas wydarzenia dostępna była także premium usługa pakowania prezentów oraz bezpłatnego personalizowania wstążek. Uczestnicy mogli skorzystać z miętowej skrzynki pocztowej Douglas – wrzucone do niej kartki z życzeniami zostały wysłane do adresatów. Przed Elektrownią Powiśle zaparkował Christmas Beauty Express, w którym makijażystki wykonywały flash make-up oraz prezentowały produkty marki MORPHE, dostępnej wyłącznie w perfumeriach Douglas.

Alexey_pilipenko 0209
Materiały prasowe Alexey Pilipenko
Alexey_pilipenko 0013 (1)
Materiały prasowe Alexey Pilipenko
Alexey_pilipenko 0162
Materiały prasowe Alexey Pilipenko

W 10 tematycznych strefach czekały niespodzianki od marek takich jak: MUDII, Atkinsons, Sol de Janeiro, La Mer, Nest, Carolina Herrera, XO Khloé, Schwarzkopf oraz Douglas HOME SPA. Codziennie pierwszych 50 osób z SMS-em otrzymywało zaproszenie na film „Piernikowe serce”. Na gości czekała także kawa kolagenowa dostępna w Bakery oraz słodkości przygotowane specjalnie dla DOUGLAS.

Alexey_pilipenko 0088
Materiały prasowe Alexey Pilipenko
Alexey_pilipenko 0068
Materiały prasowe Alexey Pilipenko

Podczas eventu oraz we wszystkich perfumeriach Douglas obowiązywała specjalna oferta: 40% rabatu na drugi produkt wybranych marek. Promocja obejmowała m.in. Giorgio Armani (z wyłączeniem makijażu), Yves Saint Laurent, Lancôme, Prada, Valentino, Jean Paul Gaultier, Carolina Herrera, Rabanne, Estée Lauder, Clinique, MAC, Bobbi Brown, Jo Malone London, Tom Ford, Sisley, Biotherm, Kiehl’s oraz Chanel. Przy zakupie dwóch produktów cena tańszego była obniżana o 40%, a produkty można było dowolnie łączyć w ramach akcji. Oferta obowiązywała wyłącznie w perfumeriach stacjonarnych Douglas.

Alexey_pilipenko 0096
Materiały prasowe Alexey Pilipenko
Alexey_pilipenko 0041
Materiały prasowe Alexey Pilipenko
Alexey_pilipenko 0221
Materiały prasowe Alexey Pilipenko
Alexey_pilipenko 0117
Materiały prasowe Alexey Pilipenko
Alexey_pilipenko 0144
Materiały prasowe Alexey Pilipenko

 

Czytaj więcej