W ramach finansowanej przez Europę kampanii „Refresh” UE ma na celu promowanie wysokiej jakości europejskich świeżych owoców i warzyw w Niemczech, Polsce i Czechach.
Kampania ma na celu zwiększenie konkurencyjności i konsumpcji europejskich świeżych owoców i warzyw oraz podniesienie ich widoczności, podkreślając szczególne cechy bezpieczeństwa żywności, identyfikowalności, autentyczności, etykietowania, wartości odżywczej i zdrowotnej oraz zrównoważonego rozwoju w krajach docelowych, prowadząc do wzrostu wartości europejskiego eksportu świeżych owoców i warzyw, zwiększając w ten sposób swój udział w rynku.
W ramach powyższego odbył się szereg działań mających na celu jak najefektywniejszą promocję produktów uczestników kampanii, takich jak roadshow, który dotarł i poinformował wielu konsumentów, seriale i gry online, które kształciły dzieci w wieku 10-18 lat, w najbardziej kreatywny sposób o zaletach europejskich owoców i warzyw. Odbył się również cykl wydarzeń B2B z udziałem przedstawicieli Horeca, importerów i nie tylko, informujących o przewagach konkurencyjnych europejskich owoców i warzyw.
Działania te są realizowane w ramach finansowanej przez UE kampanii „Refresh” w celu zwiększenia świadomości społecznej na temat niezwykle wysokiej jakości europejskich owoców i warzyw.
Wartość odżywcza i smak europejskich owoców i warzyw jest ważnym priorytetem dla Unii Europejskiej. Wysoką wartość odżywczą świeżych owoców i warzyw zapewniają obowiązujące normy, wymagania dotyczące produkcji systemów jakości, a regularne spożywanie świeżych owoców zapewnia dostarczenie niezbędnych dla organizmu składników i zbilansowanej diety.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę internetową lub znajdź na Facebooku i na Instagramie.